Universul imaginar si muzical al cântaretului Michael Jackson a fost readus la viata, duminica seara, la Montreal, odata cu premiera mondiala a spectacolului "The Immortal World Tour", creat de compania Cirque du Soleil, in memoria "regelui muzicii pop".
O punere in scena dinamica, dar calculata la milimetru, ritmata de acordurile hiturilor interpretate de Michael Jackson, si o explozie de efecte speciale - generatoare de vapori, focuri de artificii si proiectia simultana a unor videoclipuri - au fost dublate de numerele acrobatilor, ale caror dansuri erau inspirate din stilul coregrafic al celebrului artist american.
Printre miile de spectatori care au asistat la premiera, nu putini au fost aceia care si-au sters, la finalul show-ului, câteva lacrimi de emotie aparute in coltul ochilor.
"Sunt o admiratoare a lui Michael de la vârsta de 12 ani, adica de peste 30 de ani", a declarat Suzy, o canadianca din regiunea Abitibi.
"Acrobatiile au fost bune, insa nu aveam cu adevarat nevoie de ele. Adeoseori, inchideam ochii, iar muzica lui imi umplea trupul", a declarat Arthur, un barbat in vârsta de 50 de ani, care locuieste de partea cealalta a granitei, in Statele Unite ale Americii.
Mama cântaretului, cei trei copii ai acestuia si trei dintre fratii lui au asistat la premiera acestui spectacol.
Scenografia, bogata in imagini si videoclipuri cu copii, includea si câteva imagini ale fermei Neverland, proprietatea lui Michael Jackson, dar si un arbore mare, un element important in imaginatia artistului.
Scenografia, bogata in imagini si videoclipuri cu copii, includea si câteva imagini ale fermei Neverland, proprietatea lui Michael Jackson, dar si un arbore mare, un element important in imaginatia artistului.
Costumele dansatorilor si ale acrobatilor aveau numeroase diode multicolore, care se aprindeau in intuneric cu o sincronizare perfecta si care au transformat trupurile artistilor in "stele" si "OZN-uri", lansând in spatiu raze de lumina.
Insa cel mai aplaudat moment a fost un mesaj cu tenta sociala, ilustrat de cântecul "They Don't Care About Us" si de videoclipul ce evoca, prin imagini de câteva secunde, SIDA, foametea si poluarea din lume, incluzând totodata fotografii cu Gandhi si maica Tereza.
Insa cel mai aplaudat moment a fost un mesaj cu tenta sociala, ilustrat de cântecul "They Don't Care About Us" si de videoclipul ce evoca, prin imagini de câteva secunde, SIDA, foametea si poluarea din lume, incluzând totodata fotografii cu Gandhi si maica Tereza.
Productia acestui spectacol, regizat de Jamie King, un colaborator apropiat al cântaretei Madonna, a costat 60 de milioane de dolari. Show-ul a fost pregatit de o echipa de 20 de artisti, dintre care 10 coregrafi. Dupa un lung turneu nord-american, show-ul va fi prezentat, in 2013, in Europa si in alte zone ale lumii.afla info, vezi video
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu