sâmbătă, 8 octombrie 2011

Roxana Ionescu dezvăluie secretul tenului său frumos!

        Fosta «Mamă Natură» are foarte mare grijă de pieleai ei, motiv pentru care a devenit expertă în diverse creme de la plafar.

Întrebată de cei de la perfecte.ro ce trucuri foloseşte pentru a avea mereu un ten luminos, Roxana recunoaşte că are probleme cu pielea şi drept urmare bea foarte multă apă.
«Eu îmi ingrijesc tenul tot timpul, pentru că am o problemă – am un ten foarte uscat, o piele deshidratată. Beau apă, însă probabil nu este suficientă. Îmi hidratez tenul cu creme foarte grase, pe care mi le cumpăr de la plafar. Am devenit fan plafar – merg şi îmi cumpăr produse naturale», a mărturisit blondina.
Mai mult, ea recomandă şi o mască eficientă ce poate fi preparată acasă: «Din când în când îmi mai fac câte o mască în care pun argilă, banană, miere, stau cu ea jumate de oră, apoi o îndepărtez şi aplic o cremă foarte grasă».


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu