joi, 8 septembrie 2011

ANA LESKO apare in revista THE ONE

Anicka maya a apărut din nou în peisaj. Nu în cel al muzicii ci în cel al modei.
Leskova este coperta noului număr al revistei The One şi arată la fel de russian chic ca întotdeauna.
Vedeta a făcut un pictorial de high fashion în care arată bestial… şi vorbeşte despre bărbaţii din viaţa ei, pasiuni, designeri pe care îi admiră şi succes.


“De-a lungul anilor au fost mulţi bărbaţi în preajma mea. Nu mă feresc de cuvântul mulţi, pentru că nu vorbesc de relaţii amoroase, ci de oameni care mi-au fost alături şi în viaţa profesională şi în cea privată. Le dau credit tuturor, nu pentru schimbări sau propulsări extraordinare, ci pentru că, în preajma lor, poate am gândit într-un anumit fel şi am luat anume decizii care mai târziu s-au dovedit câştigătoare”, a spus Anna Lesko.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu