joi, 29 septembrie 2011

MONICA S-A LOGODIT LA LAS VEGAS CU IUBITUL CHINEZ

Emil Gabor a mai povestit astăzi că Monica s-a logodit de curând cu iubitul ei din Statele Unite, la Las Vegas. Mai mult, a afirmat că într-adevăr fiica sa este gravidă, dar încă nu ştie sexul copilului."Mi-a zis chiar Monica, iubitul ei chinez este un foarte bogat. Mi-a şi zis să mă duc în America să mă pot trata acolo în continuare. E un om foarte familist, chinezii ţin mai mult ca la orice la familie. El i-a dăruit Monicăi un inel de logodnă şi de când i-a dat inelul nu a mai vorbit cu nicio fată. S-au logodit la Las Vegas", a declarat Emil Gabor pentru Acces Direct, de la Antena 1.

În plus, tatăl brunetei a afirmat că fiica sa pare mult mai fericită acum, că a reuşit să-şi refacă viaţa după divorţul de Irinel Columbeanu: "Monica parcă e altă persoană, i-a revenit zâmbetul pe faţă. Nu-mi plăcea s-o văd în situaţia aceea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu